Handelsbetingelser

Alle zoobs produkter er unikke og håndlavede – produkterne laves i jern, fliser, kobber mv. hvorfor små uregelmæssigheder, forskelle mv. kan forekomme. Vejr og vind vil med tiden give produkterne naturlig patina og slid, hvilket ikke dækkes af garantien. Alle priser er inkl. dansk moms og andre afgifter. Du vil ved bestilling modtage en online ordrebekræftelse. Modtager du ikke ordrebekræftelsen inden for en time, bør du kontakte os. Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag som din ordre er afsendt. Når du handler med zoob.dk indgås aftaler på dansk. Hvis du ønsker at modtage en ny kopi af din ordrebekræftelse bedes du venligst sende os en mail på mail@zoob.dk

Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder. Den mest sikre, og den betalingsform vi anbefaler alle kunder, er at betale med et betalingskort.

Vi accepterer følgende korttyper:

  • Visa/Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro
  • Mobilepay

Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt. Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande. Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb – hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb.

 

Levering/fragt

Leveringstid vil som oftest være indenfor 48 timer. Er der længere leveringstid, vil dette stå ved de enkelte produkter. Leveringsprisen vil være forskellig ved de enkelte varer. Billigste pris er 49 kr. (Posthus uden omdeling). Dyreste pris er 499 kr. (Leveret til adressen af Danske Fragtmænd). Fragttypen vil fremgå ‘i kurven’, når varerne er lagt heri.

Højbede, sandkasser og bænke leveres på Jylland, Fyn og Sjælland med fragtmand. Ønsker du de nævnte varer leveret på øerne og Bornholm, så kontakt os inden, så vi kan finde en pris på fragt. Kontakt os på mail@zoob.dk

Fragtpriser

0-10 kg = 49 kr.

Over 10 kg = 499 kr.

 

Reklamation/Returnering

Hos zoob sætter vi stor pris på vores kunder, og det er vigtigt for os, at du er tilfreds. Efter loven har du ved nethandel 14 dages returret. Det betyder, at du fuldt ud kan fortryde dit køb i op til 14 dage og få dine penge retur. Det kan både være fordi, at du har fortrudt dit køb, eller der er noget galt med varen. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – Varen kan prøves på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som “brugt”, hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi anser brugte varer som værende uden handelsværdi.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den næstfølgende hverdag. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en tydelig erklæring via mail give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på.

Når der er tale om en ren returvare/ombytningsvare, vil udgiften til returneringen tilfalde dig – vi betaler til gengæld for at den nyombyttede vare sendes til dig igen. Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal selv returnere pakken til vort lager, enten med fragtbil, Post Danmark eller personligt og altid kun efter forudgående aftale. Omkostninger for returfragt er på købers egen regning. Varen skal ledsages af kontonummer, så vi efterfølgende kan overføre eventuelt tilgodehavende. Der påregnes op til 7 dage, før du modtager dit returbeløb.

Sådan returnerer du en vare

– Kontakt zoob på 61339692 eller ved at sende en e-mail til mail@zoob.dk (Skriv i emnefeltet: Returnering af “angiv faktura nummer” (Afvent herefter besked fra zoob, før du returnerer varen)

– Sørg for at varen er forsvarligt pakket ind.

– Vedlæg kopi af faktura hvorpå det fremgår hvorfor varen kommer retur. Herved oplys om beløbet skal refunderes eller varen skal ombyttes(og i så fald til hvilken vare de skal ombyttes til). Ved refundering venligst oplys om beløbet kan refunderes til det betalingskort som blev brugt ved bestilling, ellers oplys ønsket kontonummer.

Returvarer sendes til:

zoob.dk

Munkgårdkvarteret 73

7400 Herning

 

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til zoob.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger

Privatlivspolitik: Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger